Formular de retur

Conditii si modalitati pentru retur sau renuntarea la produsele comandate

Daca nu sunteti multumit de produsele achizitionate puteti sa le returnati completand campurile din formularul alaturat:

– Trimiteti o notificare prin e-mail la adresa office@inatech.ro prezentand motivul nemultumirii.

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv in termen de 30 zile de la primirea produsului.

– Vom raspunde oricarei reclamatii in termen de 2-3 zile lucratoare si daca nu exista alta solutionare, va confirmam acceptul pentru returul produselor;

– Acceptam la retur doar produse in ambalajul original si in perfecta stare de prezentare (fara a fi indoite, rupte, sparte). Acceptam retur produse defecte/deteriorate doar insotite de o declaratie semnata pe proprie raspundere ca defectele au aparut din alte cauze decat neatentia sau manipularea gresita a acestora.

NU acceptam retur produse executate dupa specificatiile consumatorului, produse desigilate sau produse distinct personalizate si nici produse care prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot deteriora rapid.

 Taxele pentru transportul coletului prin curier spre sediul INATECH PACKAGING vor fi suportate de dumneavoastra INATECH PACKAGING are obligatia ca in termen de 14 zile de la primirea produselor retur sa va ramburseze contravaloarea acestora prin transferul contravalorii produselor in contul bancar al persoanei fizice/juridice care este „cumparator” in factura fiscala;

Costul transportului este in sarcina clientului, iar in caz de retur, taxa de transport achitata la livrare nu se restituie. 

Conform ordonanței nr. 34/2014, articolul 9, privind regimul juridic al contractelor la distanță: (1) Cu excepţia cazurilor prevăzute la art. 16, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14. (2) Fără a aduce atingere art. 10, perioada de retragere menţionată la alin. (1) expiră în termen de 14 zile de la:  a) data încheierii contractului, în cazul contractelor de prestări de servicii; b) ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a produselor, în cazul contractelor de vânzare, sau: (i) în cazul în care consumatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a ultimului produs; (ii) în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a ultimului produs sau a ultimei piese; (iii) în cazul contractelor pentru livrarea periodică de produse pe o perioadă de timp determinată, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a primului produs; c) în cazul contractelor pentru furnizarea de apă, gaze naturale, energie electrică, atunci când acestea nu prevăd vânzarea într-un volum limitat sau cantitate stabilită, de energie termică sau de conţinuturi digitale care nu sunt livrate pe un suport material, data încheierii contractului. (3) Părţile contractante îşi îndeplinesc obligaţiile contractuale pe parcursul perioadei de retragere conform prevederilor prezentei ordonanţe de urgenţă.

Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice.

Atentie: Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou (Ex: lipsa componentelor active și/sau pasive, deteriorari ale produsului din diverse motive), consumatorul este responsabil pentru diminuarea valorii produsului. De aceea este obligatia clientului de a semnala aceste aspect inainte de a trimite produsul. Totodata, nu se va trimite returul pana nu se primeste acceptul nostru. Deasemenea, produsul va fi ambalat cat de bine, in asa fel inca acesta sa nu sufere deteriorari datorate neambalarii corespunzatoare.

Setari

Meniu

Inregistreaza-te pentru a putea adauga produsul in lista

Inregistrare